Me and Ira doin important stuff

Jag och Ira är lediga imorn så just nu sitter vi och "pluggar"... Vi ska faktiskt göra det på riktigt snart. Ikväll har jag och Danni varit på Inpuls och tränat en sväng, jag har dessutom tagit mig i kragen och skrivit en svenska uppgift som ska vara klar till imorn. Usch, det var jätte tråkigt. Jag måste säga att jag är riktigt imponerade av alla er som ska plugga vidare redan till hösten! Det hade jag personligen aldrig orkat, fyfan. 

Idag har vi även haft möte och kollat it Grace lokalen at day light! Det var inte så fräscht måste jag säga, ha ha. Men om allt klaffar nu så kommer den här kvällen bli så jävla oslagbar!! Det ska blir riktigt kul och det är ju bara drygt en månad bort nu ;-)! Hihi.

Ne, nu ska jag vara duktig och plugga... Pöss!

Kommentarer
Postat av: ira

btw, tjuvlyssnat om twilight och allas våran älskade;



Hennes mål var att bli hans mål

Frasses, Härnösand



En tjej och en kille ~18 sitter och äter.

Tjejen: Jag är förresten kär!

Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!

Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson…

Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!

Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.

Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!

2009-03-24 @ 23:26:31
URL: http://whatsdelicious.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHA ÅH VAD SANT!!!!!!!!!!!

2009-03-25 @ 00:57:22
Postat av: Anonym

HHAHAHA jaaaaaaaa

2009-03-25 @ 19:28:33
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jag kan inget annat än att hålla med denna smarta kille, vi är på samma nivå han och jag :D Danni den svikaren har gått över till de hysteriskas sida, snart är det bara jag kvar :(

2009-03-25 @ 20:34:38
URL: http://grrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0