Midnight sun

Jag har just läst klart midnight sun - twilight fast ur Edwards synvinkel. Ja, hela boken finns inte ännu utan bara dom första tolv kapitlena som är olagligt publicerade. Förra veckan läste jag också ut fjärde och sista boken, jag låg uppe till sex på morgonen och läste klart. Jag undrar om det är någon som inte blivit helt emotionellt knäpp av att läsa dessa böcker? Alla jag pratat med har reagerat likadant, det är världens hysteri haha. 

Idag har jag hittat dom perfekta balskorna! Eller det var mamma egentligen, men tyvärr finns dom inte i Luleå och dom går inte att beställa så jag måste vänta tills jag är i sthlm... Eller ordna så att Henrik kilar förbi och köper dom. Sjukt snygga var dom! Vi ska dessutom beställa mönstret till min balklänning i helgen, det känns bra. Blev så peppad när jag var hemma hos Emma igår och både hennes bal- och studentklänning hängde på hennes dörr :-) Superfina var dom! Iih, jag längtar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0