Puh!

Finally I'm done! Har suttit och skrivit på ett svenska tal till imorgon, jag satt i fem timmar och försökte komma på ett bra ämne att skriva om (vem vill prata om abort, homosexuellas rättigheter, jämställdhet osv osv... mer utjatade ämnen får man leta efter) så jag ska prata om den nya huliganlagen som träder i kraft den första april, dessvärre har min hjärna känts mosad och ofunktionell hela kvällen så hur bra mitt tal kommer vara är en helt annan femma.

Igår kom jag hem från sthlm, det kändes faktiskt lite skumt. Jag trivs så himla bra där nere, it feels like home eller nåt sånt. Jag längtar verkligen massor till sommaren då jag flyttar (MOHAHA), längtar bort från vinter och kyla, press, stress, skola och trötthet... Fan, fatta snart tar jag studenten! Då är det skola no more, iallafall några år, och jag kan tjäna massa pengar (om allt vill gå som det ska..) och sen kan jag typ. Ptjaa, se världen, shoppa, skaffa världens coolaste lägenhet med takbjälkar och en härlig balkong (med kvällssol såklart) en stor walk in closet fylld med skor och en söt liten hund sen!

Wow you guys... "Jag längtar" är en underdrift!

Kommentarer
Postat av: mamma

Glöm inte gästrummet då din "lilla" familj kommer på besök, hehe

2009-03-11 @ 07:59:07
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0