Tuesday in the sun

Idag är det tisdag och solen skiner fortfarande. Imorse hade vi pole dancing med Ellen som instruktör, det var riktigt roligt och Ellen är så himla duktig! Jag har dessutom hunnit med spinning och en promenad idag. Fast alltså... Finns det något tråkigare än spinning? Jag var på ett helt klockrent pass i höstas, discospinning med en gästinstruktör från gbg, det var nog det bästa jag varit med om så nu känns alla andra instruktörer så tråkiga.

Om två timmar har vi projektmöte, det börjar dra ihop sig nu! Våran deadline är tjugosjunde mars för festen blir på valborg. Snart kommer affischer och sånt upp! Allt börjar förresten dra ihop sig, har aldrig haft så mycket i skolan som nu. Det märks att det inte är länge kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen lär du dig nåt vettigt på den där skolan! Poledancing låter skitbra ju!



I sthlm har vi +10 och sol ;)

2009-03-17 @ 17:19:11
Postat av: Anonym

Varför vägrar mitt namn fastna ibland?

2009-03-17 @ 17:19:41
Postat av: Eva

Gissar att det är Hänk som skrivit, ta och skicka + graderna hit och mera sol, vi vill ha bort snön fort!

2009-03-17 @ 17:56:48
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Emma Christina

Låter som en effektiv dag! =)

Hoppas hu haft det bra?

kram

2009-03-17 @ 18:12:48
URL: http://emmachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0