I don’t wanna waste my time, I don't wanna feel this stress

Det har känts som fredag hela dagen idag, konstigt. Men imorn ÄR det faktiskt fredag igen och det ska bli enormt skönt. Just nu är det stress stress stress hela tiden, handlar det inte om pengar så är det skolan med alla fördjupningsarbeten och speciellt projektarbetet som oroar (bara det är över så kommer en enorm tyngd att lätta från axlarna). Dessutom går jag och tänker på framtiden hela tiden, vad jag vill göra, vad jag ska göra och om jag får jobb - vilket påminner mig om att jag måste söka lite fler jobb så jag inte hakar upp mig på något som inte går igenom. Jag kan nästan känna min hjärnas storlek och hur lite plats det finns där, haha! Den är fylld till bredden och det ger mig huvudvärk. 

Nej men allt löser ju sig till slut, det är mitt motto. På ett eller annat sätt så ordnar sig allt. Just nu är det lätt att drömma sig bort till en sommar i Sthlm, det kommer bli så underbart. Någonting nytt och någonting annat än Luleå är vad jag behöver.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer att sakna dig massor! Men nu spikar vi helgen efter midsommar, då smäller det på Gröna Lund!

2009-03-20 @ 00:24:37
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

de som var bra med den var att SKORNA Var skit snygga! ;D alltså hemsidan

2009-03-20 @ 15:56:42
Postat av: Anonym

de som var bra med den var att SKORNA Var skit snygga! ;D alltså hemsidan

2009-03-20 @ 15:56:43
Postat av: ira

du måste hjälpa mig fort annars är min framtid över så fort jag tagit studenten :(



men btw med stressen, ååh herregud - det är typ anledninen till att jag inte vill hem. för då måste jag göra massa. och de kommer inte gå. ha - ha. men fan det var ngt jag skulle säga... justja!



är det inte patetiskt att vi sitter och kommunicerar lite genom bloggen? jag får höra om ditt liv och vad du gjort, vad som är nytt, vad du tänker, hur du känner dig - genom att sätta mig framför datorn. jag kommer veta allt om dig innan jag ens hinner hem typ... skummt alltså. dock, jävligt användbart för som jag sa - jävla stressen - kommer itne direkt ge oss så mkt tid att bara hänga med varandra... :/

2009-03-21 @ 02:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0