10 000 på en trisslott?

Idag klarade min mami teoriprovet, jag är så stolt över henne och bättre sent än aldrig, eller hur? ;-)
Kvällen blir lugn, jag tror att hela Luleå ska ut ikväll men jag ska då bara vara hemma. För jag har inget annat val, that's why. Det är verkligen massor med nackdelar med att ha en pojkvän som bor 91,8 mil bort! Även fast han betalar resorna då och då så kan jag ju inte låta honom betala allt där nere, trots att han påstår att jag visst kan det. Jag klarar inte av att bli betalad för hela tiden, kanske är det nåt fel på mig? Ne, jag är bara en independent woman! Det låter bättre. Hur som helst så måste jag spara. Min moster vann 10 000 på en trisslott idag. Fyfan är allt jag har att säga. Tänk om jag kunde vrida tillbaka tiden och springa in i kiosken när hon var där och köpa lotten före henne? Det hade varit nåt. Jag skulle behöva 10 000... Nya jeans, skor, bikini, jeansjacka... Jag hade helt enkelt verkligen behövt en tidsmaskin. 

... Alltså 10 000. Jag hade kunnat göra en massa med dom pengarna. På triss?! Jag trodde typ att det var fejk, som att någon nånsin vunnit mer än 25 spänn på dom där rackarna. Somliga har tur.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Independent woman - HAH! (fnys)

De finns inga independent women, ni e utsugare allihopa! ;)

2009-03-20 @ 20:12:21
Postat av: moa

Haha! Vi är väldigt independent och smarta på det sättet att jag kan utnyttja dig utan att du ens vet om det. Du vet, mannen är huvudet och kvinnan är halsen. Jag kan få dig vart jag vill ;)

2009-03-20 @ 20:54:20
URL: http://mjd.blogg.se/
Postat av: moster

Det var inte en trisslott utan en SKRAPKRYSS man skrapar ord som i korssord.

2009-03-21 @ 15:30:25
Postat av: moa

Det förklarar saken! ;) Visste att man inte kunde vinna på triss!

2009-03-21 @ 15:53:38
Postat av: Henrik

Moa: Bara som information så bestämmer inte halsen över huvudet, det är hjärnan. ;)



Inget att oroa sig för då eftersom du inte är allt för klipsk ;D

2009-03-21 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0