Blablabla

Saturday night! Henka ligger och sover i soffan bredvid mig, jag försökte få ut honom på en promenad för en timma sen men han var så trött. Tråkigt! Fast jag förstår honom, han var tvungen kliva upp fem i fredags för att åka till jobbet och imorse var han och tränade tidigt. Annat är det med mig, jag ligger och sover hela dagarna, det är ljuvligt med lov! Sen så är våran säng helt gudomligt skön, om moln hade varit så där fluffiga och mjuka som man trodde när man var liten, så hade inte ens dom varit skönare än den här sängen.

Den här dagen har varit riktigt mysig, vi åkte in till stan och träffade Mia, Marcus, Emma och henns pojkvän som är i stan på en shopping/metallica weekend. Efter det var vi bjudna på födelsedagsmiddag eftersom Henkas moster fyllt år, vi var och åt på en supermysig italiensk restaurang på Östermalm med helt underbar mat. Inte helt fel! Resten av kvällen har bestått av monopol spel där jag krossade Henka och han är en sån otroligt dålig förlorare och jag är världens mest skadeglada person så våran kombination är inte den bästa, haha! Men det värsta är ändå när AIK spelar och hela familjen Brännmark är samlade, fjärrkontroller flyger, glas går sönder och en hel del svordomar hörs. Dessutom är Henkas pappa djurgårdare till skillnad från hans söner och inte blyg med att uttrycka sin skadeglädje. Det är nästan farligt att vistas under samma tak då! 


Henriks fina tatuering...



Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHA! Jag känner din skadeglädje.. Nu kom ungefär 10 olika scenarium upp i huvudet och jag känner med Henka ;p



Kommer du hem imorgon? känns konstigt att inte ha setts på en fucking vecka

2009-03-08 @ 10:57:50
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: thai

alltså nog är thailand fint men man kan intehjälpaatt längta till alla nära kära där hemma...

2009-03-08 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0