VÅR VÅR VÅR!!

ÄNTLIGEN är det vår!! Idag har det varit flera plusgrader, solen har varit framme och all snö smälter, det rinner vatten från taken. Är det inte helt underbart?! Idag har jag varit och fikat med Danni och Emma en sväng på nyöppnade Roasters. Vi diskuterade framtiden och jag har äntligen kommit på vad jag vill göra, jag vet exakt vad för utbildning jag ska gå. Det känns enormt skönt! Det är nästan så att jag vill börja plugga igen nu till hösten för att sätta igång allting, men nej, jag måste resa och se litegrann innan jag börjar min karriär! ;-)

Det känns faktiskt bra att bara vara sjutton när allt kommer omkring, om jag sätter igång mina planer om typ två år så har jag knappt hunnit fylla tjugo ;-) Feels great måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Emsi

de kommer bli nice nice nice! :D

2009-03-16 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0