3 DAGAR KVAR!!

IDAG HAR JAG VARIT SÅ JÄVLA DUKTIG. Emma, du kan slänga dig i väggen.
Jag har
Skrivit min personliga utvärdering av projektarbetet
Skrivit min del av projektrapporten
Skrivit min "del" av grupparbetet i LPL
Gjort bort ett engelska skrivtest
Gjort bort en redovisning om evolution i Nk B (SOM JAG FÖR ÖVRIGT SKREV FRÅN SCRATCH INNAN SKOLAN IMORSE)
Gjort en väderobservation
Gjort en hälsodagbok+utvärdering
Skrivit en observationsuppgift i Ps B

Ja, det är sant. Fy fan vad jävla duktig jag är.


Imorn är det poledancing på morgonen, sen jobb till 18 och så fortsätta plugga. JAG ÄR BARA TAGGAD. 
PÅ FREDAG ÅKER VI YESS!! PÅ FREDAG ÄR HELVETET ÖVER FÖRALLTID!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0