ALANYA

Resans bästa: Allt häng på våran underbara balkong på ÅTTONDE våningen. Solen. Allt. 
Resans sämsta: Att jag brände mig första dan!
Resans nattklubb(ar): The Doors och James Dean!
Resans roligaste: Min och Ingrids humor. 
Resans drink: Peach daiquiri! 
Resans lek: Chip chipbong!
Resans klantigaste: IRA KARABAN, motivering överflödig.
Resans intressantaste: Mötet med Viking, första personen som gått ur en nazistorganisation offentligt och här kommer det mest otippade - han är stylist för tony&guy.
Resans låt(ar): Kid Cudi - Day 'n' Nite (crookers remix) OCH Pitbull - Calle Ocho (75, brazil street)
Resans läskigaste: Förföljelsen vid strandpromenaden. GÅ INTE STRANDPROMENADER PÅ KVÄLLARNA.
Resans smartaste: Trött på alla turkar som ropar, vinkar och vill få in er i affärer/restauranger? Slå er för öronen och skrik så blir alla väldigt snopna. Roligt!
Resans pinsammaste: När vi upptäckte en balkong över gatan som såg våran underklädesdans på balkongen.
Resans upptäckt: Edbsybor är snälla!
Resans galnaste: Dans på bardiskar och champagnesprut.
Resans vackraste: VÅRAN UTSIKT FRÅN BALKONGEN PÅ 8E VÅNINGEN!
Resans skämt: Bajs (går att vidareutveckla, men här krävs det lite censur)
Resans hälsningsfras: Herreguuuud och tjenna svenska flickor!
Resans rättelse: UMEÅ OCH LULEÅ ÄR INTE SAMMA SAK.
Resans irritationsobjekt: Våra underbara grannar som inte vet hur man stänger sin balkongdörr/fönster och som borde gå en kurs i trevligt bemötande.
Resans stulna objekt: Cowboyhatten från Kalles, förlåt Pelle!
Resans besvikelse: Cleopatrastranden. Var det allt?!
Resans häftigaste: Båtturen på havet, alla grottor, utsikten och leran.
Resans "synd att vi inte hann": Green Beach!


Nu hinner jag inte mer, bilder kommer upp på facebook när jag orkar! VÄRLDENS BÄSTA RESA MED VÄRLDENS BÄSTA TJEJER.



Kommentarer
Postat av: whatsdelicious.blogg.se

:D:D:D:D:D:D

2009-05-25 @ 19:16:52
Postat av: Mamma

Oj tur att man fick veta denna lista först när du kom hem :O) Men det verkar ju onekligen som om ni haft det underbart!

2009-05-25 @ 20:12:42
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: emma the cooooolish

oj pudding du verkar ha haft det underbart, är sjukt avis. vänta bara tills jag drar till thailnad 6 veckor sen då jävlar ska du få igen ;) saknar dig och vi måste ses när du far ner sen, ska försöka ringa dig någon dag och prata ikapp allt som hänt. glöm inte bort att du är underbar. hälsa en kram till familjen. PUSS <3



ps. får tandställning imorgon, lid med mig halv 2 :( ds

2009-05-27 @ 00:03:02
Postat av: Moa

Hihi ja vi hade det underbart! ;) Har tänkt på dig en massa så JA ring mig så vi får prata ikapp allt som hänt på senaste!!



Jag skickade iväg en tanke halv 2, hoppas den kom fram!! Stackarn! Saknar dig babe, PUSS!

2009-05-28 @ 15:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0