S-S-S-TOCKHOLM

Igår låg jag halvöd på soffan med hög feber, så Henrik kom hem från jobber för att ta hand om mig. Med sig hade han värktabletter, hostmedicin, febertermometer och glass! Så resten av eftermiddagen låg jag och sov i hans famn. Jag är säker på att jag har världens bästa pojkvän. Idag mår jag bättre men jag hostar och är jätte täppt i näsan, dessutom har jag världens tandvärk eftersom jag håller på att få en visdomstand. Det är inte roligt! Jag ser inte fram emot flygresan imorn, finns det nåt värre än att flyga när man är förkyld? Jag tror inte det.

Men vem bryr sig? OM TVÅ VECKOR TAR JAG STUDENTEN! IMORGON ÄR BETYGEN SATTA! Sen kan jag se fram emot en flytt till Stockholm om ett tag också, det ska bli så himla roligt. Life is great, även fast jag har mått bättre i mina dar.

Ikväll är det dessutom derby, AIK möter Hammarby så det ska bli kul. Jag har inte hunnit söka så mycket jobb som jag hade tänkt göra när jag var här nere, men jag antar att jag har en okej ursäkt eftersom jag är sjuk. Men ändå, det är väldigt synd. Men det löser sig.

Nu längtar jag faktiskt lite till Luleå så att jag och mamma kan sy färdigt min balklänning och så att studentfirandet kan börja! Det här kommer bli så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0