Just idag

Nu har jag suttit i 2 timmar och pluggat historia, så jag tar en paus resten kvällen. Förresten har jag kommit på precis hur jag ska göra med mitt liv nu, eller nja nästan iallafall, haha. Det blir att stanna i luleå nån månad efter studenten eftersom jag har fått jobb här, men sen blir det Stockholm. Sen så ska jag försöka söka in på college i England nästa år och läsa arts & design, så jag har alltså lite mer än ett år på mig att sammanställa en portfolio. Det ska bli jätte roligt! Är faktiskt väldigt taggad på att läsa vidare, dels för att det förhoppningsvis blir utomlands och något jag verkligen vill plugga, men också för att det ska bli jävligt skönt att utbilda sig inom något så att man kan skaffa sig ett ordentligt jobb!

Förresten kan jag ju nämna att jag har en skolvecka kvar på gymnasiet. Hur sjukt är inte det? Om en vecka har jag gjort bort allt plugg, då åker vi till Turkiet och sen blir det Stockholm i några dagar också. Kommer hem lagomt till betygen är satta och allt studentfirande drar igång ordentligt! Det blir nog vääldigt bra tror jag. 

<3



Kommentarer
Postat av: Emsi

det låter FETT bra moset ;D

2009-05-08 @ 10:07:33
Postat av: Daniella

det är sjuukt. men lika tråkigt är det ju..

Förresten MOA så råkade du ju förstöra några kapitel för mig när du nämnde något om en viss renesmee.. tur för dig att jag läste tre timmar i streck, men no more ;)

2009-05-09 @ 18:06:29
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Henrik

De första jag ska göra när du flyttat till mig är att ge dig en bulle i ugnen och förstöra dina utlandsdrömmar! :D Det är mitt mål med livet att gifta mig med dig och göra dig till en traditionell mamma som diskar, städar, tvättar, lagar mat och masserar min nacke när ja har ont och serverar mig

med öl när jag ser på fotboll. :D



En riktig kvinna ska jag göra av dig! :D

2009-05-10 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0