Missa inte årets händelse den 8:e juni!

För några veckor sen nämnde jag något om att jag hade fått ett glädjebesked som jag inte kunde skriva om på bloggen än, men nu kan jag det! Det är nämligen så att JAG SKA BLI MOSTER!! Jag är nog världens stoltaste moster-to-be, även om det har hunnit sjunka in lite sen jag fick reda på det. Världens bästa moster ska jag bli också! Alltså. Min syster ska ha barn, det är helt otroligt!

Jag har dessutom hittat världens snyggaste balskor, är så himla nöjd! Nu har jag bara massa skolgrejs att göra och sen drar vi till Alanyyyyaa, efter det blir det några dagar i Stockholm för att leta jobb. Fast jag har fått ett jobb här i Luleå också, kan jag ju nämna. 

Sen kan jag ju passa på att nämna Ingrids Bajsgala som hon annordnar hemma hos sig den 8:e juni, det är fritt fram att nominera vem som helst på hennes blogg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0