Soldusch

Idag har jag solduschat, and I'm very much enjoying the result! Istället för sådär dassigt brun som man kan bli av solarium så blir man helt gyllene, fast man luktar ju inte särskilt gott just nu... 

Ikväll hade jag tänkt att packa, men jag är så hiimla trött! Har legat och sovit på soffan (våran "nya" soffa som är så himla mjuk och skön!) i nån timme nu i för sig så orken kanske kommer tillbaka. Nu har jag bokat resa ner till Sthlm på fredag också, åker 19.35 och får en natt med min älskade innan vi åker vidare till turkiet! Vad skumt det kommer vara att knappt kunna prata med varandra på en vecka, vi som pratar i telefon typ tio gånger om dan. Bara några timmar utan hans röst så känns det konstigt! Men jag får väl överleva. Om mindre än två månader så bor vi ju ihop ;-) hihi!



Förresten så älskar jag Luleå när det fortfarande är ljust vid den här tiden! Imorn blir det jobb mellan 12-18! HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0