Baby I'm a fool for you

Den här helgen har innehållit det mesta! Grace i torsdags var roligt, speciellt när jag, Emma och Pa styrde upp lilla dansgolvet som var helt tomt. Danni stod i baren och asgarvade, tydligen såg vi ut som hämtade ur en Alcazar video. Resten av helgen har bestått av grillat, födelsedagsfika, promenad till björx, bilfärd lång långt bort för att se på street race och så självklart en massa mys med min bästa! Jag har dessutom fått ett väldigt fint AIK-klistermärke på min spegel. Han gör sina avtryck!

Jag älskar dig Henrik, du är verkligen bäst. Jag tror jag skulle kunna skriva en hel bok om anledningarna bakom de orden, men jag vill bara att du ska veta att jag verkligen uppskattar att du alltid finns här för mig vad det än gäller. Tack. Du är fullkomligt underbar, grattis på 9-månaders dagen! :-) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är bäst! Och jag är oxå glad att han verkligen finns för dig! Kram

2009-05-04 @ 07:25:48
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Ingrid

Varning för klyscha: ...BAJS! Haha ne jag skojar bara, det jag tänkte säga är att ni är himla söta tillsammans :)

2009-05-04 @ 15:23:05
URL: http://grrid.blogg.se/
Postat av: Emsi

me like him too;) very mutch! he is good for you:P anyway............................................................................................................................................................................................................................... KISS PÅ TRÖJAN!

2009-05-04 @ 19:00:10
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

BAJS I IRAS SÄNG! HON SA DET NYSS!!!

2009-05-04 @ 20:38:40
Postat av: Henrik

Vart skriver jag autograferna?

Tack iaf, jag vet att jag har den här effekten på folk. ;)

2009-05-04 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0