Less than 2 days left

Jag kom hem från jobbet för en stund sen och är fortfarande helt uppe i varv och stressad, men dagen har gått fort tack och lov. Idag var den sista ordentliga skoldagen för mig, när jag kommer hem från Turkiet/Stockholm så är betygen satta och det betyder att resterande tid på gymnasiet kommer att vara väldigt lugn. Dessvärre kommer jag inte kunna njuta av den vetskapen förrän imorgon när jag sitter på flyget, har nämligen lite skolarbeten som ska skickas in + att jag måste tvätta, städa och packa. Men imorgon så!! 

Sen så har gud svarat på mina böner! Min rumpa har blivit större! Det betyder DOCK att mina tajta jeansshorts från förra sommaren knappt passar längre... Mindre kul, haha. Men det är sånt man får ta när man är en bootylicious kvinna (I wish).

Förresten så kommer jag att ha en kamera med mig på resan, det blir JÄTTEroligt och snygga/fula/roliga/pinsamma bilder utlovas. Nu måste jag pysa och ta tag allt som jag skrev där uppe, så adjö.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du får sluta tjocka till dig. Det är inte någon magi som gör din rumpa större, det är mat och lite motion. ;)



Längtar efter imorgon! :D

2009-05-14 @ 20:04:25
Postat av: moa

Tänk att jag VISSTE att du skulle skriva sådär ;D haha



Jag meeeeeeeeeed!

2009-05-14 @ 21:33:29
Postat av: Anonym

ses snart på stranden gumsi:)

2009-05-16 @ 21:47:20
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0